tebin.

proces rebrandingu zazwyczaj zwieńczony jest zaktualizowaniem lub kompletnym przeprojektowaniem narzędzi, z jakich korzysta organizacja; w tym identyfikacji wizualnej.

w ramach współpracy z agencją interaktywną tebin odpowiedzialny byłem właśnie za część kreacyjną tego procesu, czyli przeprojektowanie znaku oraz całej identyfikacji wizualnej.


zobacz projekt na behance

identyfikacja wizualna marki tebin

historia

organizacja.

decyzja agencji interaktywnej tebin o przeprowadzeniu rebrandingu wynika ze zmian oferty oraz publiczności, do której kieruje swoją ofertę. główna działalności organizacji opiera się na kompleksowej obsłudze sklepów internetowych, analityce oraz rozbudowanych kampaniach PPC.

identyfikacja wizualna marki tebin

założenia dla kreacji.

punktem wyjścia dla opracowania identyfikacji wizualnej była stylistyka web 1.0 oraz twarda geometria, która nawiązuje do technologicznego charakteru organizacji. kreacja przełamana została poprzez zastosowanie gradientów mających nadać całości wyjątkowego, nowoczesnego stylu.

logotyp

kreacja.

konstrukcje logotypu oparta została na siatce tworzonej przez elementy (jednostki) o proporcjach 1:1. szerokość pojedynczej litery zajmuje 3 jednostki na siatce, z wyjątkiem liter „i” oraz „n”, które zajmują kolejno 1 i 4 jednostki. przerwy międzyliterowe równe są jednej jednostce na siatce.

identyfikacja wizualna marki tebin

elementem, na który należy zwrócić uwagę jest „*”, która wychodzi poprzez ramy jednostki podstawowej. wynika to z faktu, iż element tworzony jest poprzez nałożenie na siebie dwóch elementów: podstawowego oraz obróconego o 45°.

identyfikacja wizualna marki tebin
identyfikacja wizualna marki tebin

istotne informacje w ramach kreacji zostały zapisane z podkreśleniem, nawiązującym do domyślnego wyglądu odnośników na stronach internetowych.

identyfikacja wizualna marki tebin
identyfikacja wizualna marki tebin
identyfikacja wizualna marki tebin
identyfikacja wizualna marki tebin
identyfikacja wizualna marki tebin
identyfikacja wizualna marki tebin
identyfikacja wizualna marki tebin
identyfikacja wizualna marki tebin
identyfikacja wizualna marki tebin
identyfikacja wizualna marki tebin

projekt znaku: mateusz antczak

projekt identyfikacji wizualnej: mateusz antczak

fotografia: mateusz antczak / katarzyna berlak

projekt niezrealizowany.

pola działalności.

moje obecne działania zawodowe skoncentrowane są na ogólnym pojęciu projektowania komunikacji, o którym mówię, piszę i którym się zajmuję.

(głównie) zajmuję się:

  • brandingiem
  • projektowaniem graficznym
  • projektowaniem na potrzeby internetu i druku

zainteresowany współpracą? skontaktuj się ze mną