wystąpienia.

w ramach swoich inicjatyw i działań staram kierować się zasadą „wspieramy. tworzymy. uczymy.”, która powstała jako myśl przewodnia dla mojego studia projektowego. wychodzę z założenia, że zadaniem projektantów nie powinno być jedynie zaprojektowanie dobrych rozwiązań, ale również poszerzanie świadomości i wiedzy na ich temat.

mateusz antczak źródło: nacisk

wystąpienia

moje podejście do edukacji skłania mnie do aktywnego brania udziału w różnego rodzaju wydarzeniach, mających na celu promowanie projektowania. podczas swoich wystąpień zazwyczaj skupiam się na różnych aspektach projektowania komunikacji lub prezentuję i omawiam podejście zastosowane w ramach istniejących już realizacji.


dotychczas mówiłem o:

  • corporate identity organizacji non-profit w ramach main event na swps we wrocławiu
  • strategii komunikacji biura podróży w ramach main event na swps we wrocławiu
mateusz antczakźródło: grafika swps
mateusz antczakźródło: grafika swps

warsztaty

warsztaty są świetną okazją, aby przetestować wiedzę teoretyczną w praktyce i poszerzyć tym samym swoje umiejętności. podczas warsztatów staram się wprowadzić uczestników w omawianą tematykę oraz zaproponować im zadania do rozwiązania. jest to również dobra okazja do skonfrontowania oraz dzielenia się wiedzą między uczestnikami warsztatów.


aktualnie realizuję:

  • jak zaprojektować dobre logo? czyli warsztat o znakomitości, który realizowałem w ramach różnych wydarzeń między innymi na uniwersytecie swps we wrocławiu

    opis warsztatu: codziennie spotykamy się niezliczoną ilość razy ze znakami firmowymi - które z nich lepiej zapamiętujemy? jak bardzo jesteśmy w stanie odwzorować logo znanych marek z pamięci? jak określić czy logo jest „dobre”? na te i inne pytania postaram się odpowiedzieć w pierwszej części spotkania. w dalszej części, uczestnicy staną przed wyzwaniem odpowiedzi na pytanie „jak zaprojektować dobre logo?” oraz samej kreacji znaku – w kontekście omówionych wcześniej badań naukowych „branded in memory”.

pola działalności.

moje obecne działania zawodowe skoncentrowane są na ogólnym pojęciu projektowania komunikacji, o którym mówię, piszę i którym się zajmuję.

(głównie) zajmuję się:

  • brandingiem
  • projektowaniem graficznym
  • projektowaniem na potrzeby internetu i druku

zainteresowany współpracą? skontaktuj się ze mną